Gay Melayu hampir 30 000!

Sunday, December 18, 2011

| | |
Sadis bukan tajuk entri kali ni? Cuba buka surat khabar Metro pada 16 Disember 2011, terpampang artikel "Gay Melayu hampir 30 000". Again, sedih rasanya pabila seorang bakal ketua keluarga @ pemimpin terjebak dalam situasi sebegini rupa. 
"Dan Nabi Luth juga (Kami utuskan). Ingatlah ketika ia berkata kepada kaumnya: Patutkah kamu melakukan perbuatan yang keji, yang tidak pernah dilakukan oleh seorang pun dari penduduk alam ini sebelum kamu? Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk memuaskan nafsu syahwat kamu dengan meninggalkan perempuan, bahkan kamu ini adalah kaum yang melampaui batas."
(Surah Al- `Araf: 80 - 81)


Bukankah Adam itu diciptakan untuk Hawa? Mengapa harus melanggar fitrah manusia? Adakah dibelenggu dengan kekeliruan jantina? Atau adakah mereka bangga tergolong dalam golongan kaum Nabi Luth?


Diri ini tertanya-tanya mengapa golongan ini semakin berleluasa? Ini Malaysia atau Amerika? Perlukah contohi negara barat? Sekarang kelab gay merata-rata, tengok dalam facebook pon sudahlah itu belum lagi di luar alam maya. Terkesima dibuatnya sampai ada yang berani mengaku gay? Buat video segala bagai macam apa yang dia buat itu tidak salah dari segi hukum agama? 


Kami golongan wanita kasihan sebenarnya dengan anda golongan lelaki gay, kebanyakan dari anda seorang yang kacak rupawan kegilaan wanita, tetapi mengapa memilih golongan sejenis untuk dijadikan pasangan? 


Tidak kemana-mana bukan jika terus berpasangan dengan golongan sejenis? Zuriat pon tidak mungkin akan ada kerana dari mana anda datang jika tidak dengan hadirnya percampuran benih seorang lelaki dan wanita. So, apa functionnya pasangan lelaki dengan lelaki?Lagi sadis bila baca entri ini : Perkahwinan Gay Pertama Malaysia, Ariff Alfian Rosli Kahwini Teman Lelaki Di Dublin


Buat mereka yang membaca entri ini, saya ingin meminta maaf jika anda tersinggung tapi masih ada masa untuk anda kembali ke pangkal jalan kerana Allah itu Maha Pengampun dan Maha Mengasihani.
.....................................................
Kerana ciptaan Allah itu indah, wanita terbit daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi, bukan dekat bahu untuk membebani, bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti, bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindihi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi dan dicintai.
.....................................................

25 komen dari sweety:

MisEyz BLurz said...

dunia kian berputar.....hhmmm...

FarHANa aZwA said...

oh tidak...bru taw ni..farhana pun ad tgk.kat srt khbr.tp xbce pown..belek2 je hehe

aReLaN said...

my klasmet ade jd gay sorg tp xtau la skang cmne.pnce dia family bermasalah.tu yg dia pn wat hal sndri.xphm knp laki2 ske kt laki2, pompuan ske pompuan.dunia mkin gler.dah elok2 adam utk hawa,leh lak nk songsang.subhanallah

kim heeruul said...

tak paham dgn org yg songsang ini..

NHY said...

innalillah.. dunia akhir zaman. sedih sangat bila baca mcm ni.

Nur Aischa said...

haa tulah psl kan, yg psl alfian tu serius tak sangka. hmm dunia dah nak akhir zaman skrg ni.. :(

myravea said...

MisEyz BLurz : :(

myravea said...

FarHANa aZwA : ramai yang tak belek dah surat khabar sekarang :')

myravea said...

aReLaN : hopefully dia berubah

myravea said...

kim heeruul : Memang tak paham

myravea said...

NHY : Memang sedih, sebak semua ada..hmm

myravea said...

Nur Aischa : Semoga dia diberikan hidayah, petunjuk dan bertaubat.

Fendy said...

semoga mereka diberi petunjuk dan hidayah...sama2 kita doakan...

[fArAh aLiAs] said...

jom maen game yang best. release tension!

http://coretanharapan.blogspot.com/2011/12/jom-release-tension-sekejap-ayuh.html

Phat said...

selisih bende2 mcm ni mintak dijauhkan..dunia dah semakin nak sampai ke penghujung nya...

myravea said...

Fendy : amin..

myravea said...

[fArAh aLiAs] : :)

myravea said...

Phat : hopefully dijauhkan :)

Botak said...

ni membuktikan yg melayu itu tidak semestinya islam..

Anonymous said...

Saya suka entry ni (Y) Good job kak ;)

FizaFizz said...

30 000?? ramainyaa!! :O
moga mereka diberi petunjuk utk berubah..Amin

FizaFizz said...

30 000?? Rmainyaaaa..moga mereka diberi petunjuk utk berubah..Amin

myravea said...

Botak : Yes.

myravea said...

Anonymous : Thanks dik :)

myravea said...

FizaFizz : Yes my dear. Amin.