Lelaki dan rantai leher

Tuesday, May 31, 2011

| | |
Lelaki dan rantai leher..Sesuaikah lelaki memakai rantai leher?Tak kisahla rantai besi , perak atau emas sekalipun..Persoalannya, sesuaikah?Tapi, kalau mengikut hukum sememangnya H A R A M bukan?Klik link di bawah untuk melihat hukumnya:


Hukum Cincin, Gelang Dan Rantai Bagi Lelaki

Ku pandang kanan, ku pandang kiri dan ku lihat A D A diantara mereka yang memakai rantai leher..Tak kisahla kalau anda dan anda sekalian yang mungkin akan berkata bahawa pandangan ini K O L O T bila ku katakan anda si lelaki tidak sesuai untuk memakai rantai leher..setuju atau tidak itu terpulang ya..




Rasanya, tidak enak mata ini memandang mereka yang memakai rantai ni dan sebabnya?Sebabnya ialah mereka menyerupai perempuan..awww, terasa seperti lembut-lembut marshmallow gitu..


Actually, bila myra terpandang mereka dengan rantai, perasaan takut itu menyelubungi diri..Rasa macam nak cabut je rantai tu..Bab rasa takut tu, myra sendiri tak tahu kenapa dan mengapa..Mungkin sebab mereka nampak seperti gangster malaya? E N T A H...


Rasanya, tak ramai perempuan yang suka melihat lelaki yang memakai rantai..Kalau korang rase pakai rantai ni HOT sebab ramai yang usha korang, sebenarnya mereka yang usha korang lame-lame tu laa yang meluat tengok anda dan rantai..Tak percaya?silalah cuba dan jangan tanya kenapa ramai yang jeling-jeling tajam dekat korang..~lalalaa





22 komen dari sweety:

Hafizzi Aziz said...

alamak..sy terasa..hihi..

SyahmiFikri said...

ades.. HARAM tetap haram.. kalu style cmner ponnn.. tak ikot cara agama,.. susah gak kannn

NUR YAYAH said...

saya pun tak suka tgk lelaki pakai rantai. nice entry ! (:

Cik Asma BLuppy said...

rantai kencing malam kot..hehehe

myravea said...

Hafizzi Aziz : alamak!hopefully awk bkn gangster malaya..hehehee

myravea said...

SyahmiFikri : betul tu :)

myravea said...

NUR YAYAH : thanks dear :)

myravea said...

Cik Asma BLuppy : hahaha..rantai kencing malam??

Pijahh' de-Arr said...

tah mcm bajet jerkk..haha

cik mumu :) said...

eeii , buruk gile bole ? haisshh , da macam anjing dah . -.- . pikir stylo sangat ahh kan pakai rantai tuh ? huh

Wan Gerrard said...

haram kan benda ni kat lelaki huhu

rNesZaiNe said...

Nice entry myra !

muhamad hanif said...

rantai ?


eiuuuuwww.mencik!mencik!


hahahahaha.

myravea said...

Pijahh' de-Arr : tak suke tak suke!HEHEE

myravea said...

cik mumu :) : Tulaaa, pdahal xstylo mylo pon..huuu

myravea said...

Wan Gerrard : yep, mmg haram..huu

myravea said...

rNesZaiNe : Thanks dear :)

myravea said...

muhamad hanif : kite lagi mencik mencik!hahahha

FaraCuna said...

sy xbrape nk ske laki pkai rantai.. :)

anyway, dtg cni jalan2 n follow u..

alyaclumsy said...

tak suka jugak, hehe. dulu bf i pakai, skrng tk pakai dah, i tk bg. kkekdg, rasa hensem gak, kekdg, rasa mnympah pun ada, hehe

Aida Omar said...

saya pun tak suka lelaki pakai rantai..memang nmpk ganaz.
lagi pun haram kan..

alif haris said...

tapi kalau pakai tag aska tu mcm ne pulak .? hehehe