Jom serbuuu join "Kontest Peraduan Pic Cantik"

Monday, August 2, 2010

| | |
Holla readers..hari ni myra rase macam nak join kontest lagi..then godek-godek-godek..at last jumpa lak kontest ni by nurulhuda..So, ape tunggu lagi serbuuu la JOIN..hihi..alang-alang memang niat nak join kontest pon kan..
Syarat-syaratnye ialah :::


-anda harus sertakan 4kping pic anda sendiri bkn pic orng lain dalam style mimik muka yg berbeza
-lelaki atau perempuan smua boleh join kontest ni.
-sy x kisah anda gemuk,kurus,kecil,besar,tua,muda smuanya sy trima.
-anda hrus mmbuat satu entry tntang penyertaan anda dalam kontest ini di dalam blog anda sendiri..
-jgn lupe jadi follower sy tau..
-tarikh penyertaan bermula dari 1julai2010-16september2010
segala penambahan syarat adalah tertakluk pada diri sy sendiri
-penyertaan harus disertakan dngn link blog anda dan alamat email anda tau ...


dan gambar yang myra pertaruhkan ialah.........


3 komen dari sweety:

iQBaL HaSBuLLaH said...

good luck

Ct SoLeHa said...

cam nak join jugak..hehe

nadiah said...

salam ramadhan,wah! comelnya,tentu leh menang,

camne nak upload gambar 4 keping jadi mcam tu,dah banyak kali buiat x jadi r..
buta kayu betul...
leh ajar tak...hehehe
good luck ya